Tel : +90 442 233 33 89 |

Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitimi – XI

Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitimi – XI
20 Mayıs 2016

sertifikalı_kik_egitimi

 Kamu İhale Kurumu (KİK) işbirliği ile Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATASEM) tarafından 27-28-29 Mayıs 2016  tarihleri arasında Erzurum’da Kamu İhale Kurumu onaylı ‘Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitim Programı’ düzenlenecektir.
Eğitimi tamamlayan ve yapılacak sınavda başarılı olanlara Kamu İhale Kurumu (KİK) Onaylı Sertifika, eğitime katılıp sınava giremeyenlere ise Katılım Belgesi verilecektir.
     Kamu İhale Kurumu uzmanları tarafından verilecek eğitimin tüm Türkiye’de kamu ve özel sektörde kamu alımları/ihale konusuyla ilgili personelin tamamına ulaştırılması planlanmıştır.
Kamu ihalelerinde görevli personelin sertifikalandırılması açısından büyük önem taşıyan bu eğitimin kurumunuza bağlı teşkilatlara ve birimlere duyurulması ve ilgili personellerin katılımının sağlanması hususunda gereğini arz ederim.
Prof.Dr. Adem DURSUN
ATASEM Müdürü
EĞİTİM İLE İLGİLİ GENEL BİLGİLER 
Eğitim Tarihi: 27-28-29 Mayıs 2016 
Eğitim Yeri: Polat Erzurum Resort Hotel Palandöken/Erzurum (Otel hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.)

 
Eğitim Ücreti: Aşağıda belirtilen ücretler 3 günlük toplam hizmet bedelidir.
Konaklamasız: 1.300 TL (%8 KDV hariç) (Öğle yemekleri ve coffee-break dâhil)

Konaklamalı:

Tek kişilik oda: 1.850 TL (%8 KDV hariç), (Eşi veya yakınlarıyla gelecek olanlar ATASEM’e ayrıca telefonla bilgi vereceklerdir.)

Çift kişilik odada kişi başı: 1.650 TL (%8 KDV hariç)

* Yanlarında eş, çocuk veya misafir getirmek isteyen katılımcılar -misafiriyle birlikte kalmaları durumunda- aynı odada kalacak misafiri için günlük sadece 100 TL fark ödeyeceklerdir. Bu durumda katılımcıya eğitimle ilgili olarak tek kişilik konaklamalı eğitim bedeli (1.850 TL + KDV) fatura edilecek olup misafiri için ödeyeceği günlük 100 TL’lik fark katılımcıların kendisi tarafından otele ödenecektir.

Konaklamalı fiyatlarımıza, açık büfe sabah kahvaltısı, öğle yemeği, akşam yemeği, yemeklerde alınan 1 adet meşrubat ve coffee-break servisi dâhildir.

•Konaklama yapan katılımcılar otelin sağlık kulübünden (Spor salonu, Kapalı yüzme havuzu, Türk hamamı, Buhar banyosu) ücretsiz olarak faydalanabilirler.

• Otopark: Tüm katılımcılar için ücretsizdir.
• İnternet Kullanımı: Wireless internet kullanımı ücretsizdir.

• Katılım ücretleri için Merkezimiz tarafından fatura düzenlenmektedir.
• Kamu Kurumları katılım ücretlerini eğitim sonrası 15 gün içinde ödeyebilirler.
• Katılım ücretini peşin ödemek isteyenler için Ziraat Bankası Erzurum Şubesi
IBAN NO: TR660001000112560016385001 (Hesap Adı: A.Ü Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi)
• Eğitime katılabilmek için atasem.atauni.edu.tr adresinden elde edebileceğiniz başvuru formunu doldurarak onaylı suretini Merkezimize ulaştırmanız gerekmektedir.
• Kamu kurumlarının eğitim ücretini ödemesi 2015 yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunun ekli (E) cetveli 37. sıra (a) bendine göre yapılabilmektedir. Ayrıntılı bilgi atasem.atauni.edu.tr adresinden edinilebilir.
ATASEM Tel: 0(442) 231 53 72 / Faks: 0(442) 282 20 90 / e-posta: atasem@atauni.edu.tr
Ayrıntılı Bilgi İçin: atasem.atauni.edu.tr / www.kik.gov.tr

Otele giriş 26 Mayıs 2016 Saat: 14.00’da yapılacak olup otelden çıkış işlemleri (Konaklamalı katılımcılar için odaların boşaltılması işlemi için) 29 Mayıs 2016 Saat: 12.00’de yapılacaktır.
EĞİTİM PROGRAMI:
Eğitimler yukarıda belirlenen tarihlerde üç gün boyunca 08.30-17.30 saatleri arasında olacaktır. 12.30-13.30 saatleri arası öğle arası verilecektir. Eğitimin son günü 16.30-17.30 saatleri arasında sınav yapılacaktır.

EĞİTİM KONULARI:  
İhale Uygulamalarına İlişkin Ortak Hükümler
Yapım İşleri İhaleleri Özel Hükümleri
Mal Alımı İhaleleri Özel Hükümleri
Hizmet Alımı İhaleleri Özel Hükümleri İhaleleri
Şikayet ve İnceleme Süreci

KAMU PERSONELİNİN KURSLARA KATILMA VE EĞİTİM GİDERLERİNİN ÖDENMESİ KONUSUNDAKİ MEVZUAT

A-2016 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu  ekli (E) cetveli 37. sıra (a) bendine göre;

  • Kamu kurum ve kuruluşları tarafından düzenlenen bilimsel nitelikli toplantılara katılmaları kurumlarınca gerekli görülenlerin katılma giderleri,
  • Kamu Kurumu Üst Makamın onayı ile isim ve unvanları belirlenen kurum personelinin unvanı ve gördüğü hizmet ile doğrudan ilgisi bulunan kurslara katılmasına ilişkin kurs giderlerinin,

kurum bütçesinin 03.5.9.03 Kurslara Katılma ve Eğitim Giderleri tertibinden ödenmesi mümkündür.

B-Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliğinin 36. Maddesine göre, kamu kurum ve kuruluşları ile meslek teşekkülleri, dernek ve vakıflar tarafından düzenlenen kurs ve toplantılara katılanların katılma giderlerinin ödenmesinde;

  • Görevlendirme yazısı,(İlgili kurum tarafından hazırlanacaktır.)
  • Fatura, fatura düzenlenemeyen hallerde katılma ücretini gösteren belge,(ATASEM tarafından tanzim edilip kurs bitiminde katılımcılara elden teslim edilecektir.) 
  • Kurs ve toplantıya iştirak edildiğine ilişkin belge(ATASEM tarafından tanzim edilip kurs bitiminde katılımcılara elden teslim edilecektir.) 

ödeme belgesine bağlanmalıdır.

Duyurulara Git
SAVE 20%
off Individual Membership every year you're a member with us
Download
Yeni Sayfa 1

Yıllık ve munzam aidatların birinci taksitinin son ödeme tarihi: 30 Haziran 2019

 

Cari yıl yıllık ve munzam aidatların birinci taksitinin son ödeme tarihi 30 Haziran 2019’dur. Bahsi geçen tarihin hafta sonuna denk gelmesi nedeniyle, 1 Temmuz 2019 Pazartesi günü mesai bitimine kadar ödeme yapılabilecektir.

Üyelerimiz yıllık aidat ve munzam aidat ödemelerini;
https://uye.tobb.org.tr/hizliaidatodeme.jsp adresinden online
- Odamız veznelerine nakit veya kredi kartı ile
- Aşağıdaki banka hesap numarasına oda sicil numaralarını belirterek yapabilirler.


Halkbankası Erzurum Subesi (0342)  

Hesap No: 16000094

IBAN: TR38 0001 2009 3420 0016 0000 94


Süresi içerisinde ödenmeyen yıllık aidat ve munzam aidatlar “6183 Sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanun” hükümleri uyarınca, gecikme zammı uygulanarak tahsil edilir.

Üyelerimize önemle duyurulur.

Custom text