Kalite Politikası

♦ Ticaret yaşamının unsurlarını oluşturan tüm üyelerimize eşit ve tarafsız hizmet sunmak,
♦ Bölgesel ve ulusal kalkınmayı destekleyecek, üye gelişimini sağlayıcı politikalar üreterek hizmet sunmak.
♦ Hem Ulusal hemde Bölgesel fırsatları gözeterek hizmet süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşmak
♦ Karşılıklı saygı ve güvene dayanan, insan odaklı bir yaklaşımla çalışanlarımızın gelişimlerine katkıda bulunmak tüm çalışanlarımıza liderliği aşılamak.
♦ Üyelerimize verdiğimiz hizmetlerde bilgi güvenliği ve sürdürülebilirlik ilkesini benimseyerek Üye memnuniyetini en üst düzeyde tutmak.
♦ Yasal mevzuatlar çerçevesinde TOBB Akreditasyon ve ISO 9001:2015 şartlarına uymak; Şeklinde sıralayacağımız hizmet kalite politikamızın gereğini yerine getirmek için tüm personelimizin etkin katılımı ile yasal mevzuat çerçevesinde hizmet sunmayı amaçlamaktadır.