➢ Üyelerimizin talep ve beklentilerine yasal sorumluluklar çerçevesinde, en hızlı, şeffaf ve objektif bir şekilde, üye odaklı yaklaşımın takip edildiği bir memnuniyet sistemi kurmak.
➢ Üye taleplerini ve beklentilerini, tüm süreçlerde sürekli iyileştirme için bir fırsat olarak değerlendirmek.
➢ Oda üyelerimize doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri bilgilere her an ulaşabilmelerini sağlamak. Tüm iletişim kanallarımız üyelerimiz için açık tutmak.
➢ Üyelerinin herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları oda tarafından ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirerek üye geribildirimleri sağlamak ve değerlendirilen konular hakkında şeffaf ve hızlı aksiyonlar almak.