ETSO’da CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş. ile 55 kişilik sözleşme protokolü imzalandı.
CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş.’nin Erzurum’da gerçekleştirdiği sabit yatırım ile, yıl sonunda istihdam sayısının 750’ye ulaşması beklenen İstihdam Garantili Mesleki Eğitim Kursu kapsamında, 55 kişilik istihdam sözleşmesi protokolü imzalandı.
TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası
Başkanı Saim Özakalın, Erzurum Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Abdulkadir Mutlu,
CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş. Genel Müdürü Esat Kubilay Yorga,
ETSO Yönetim Kurulu Üyesi ve Erzurum 2. OSB Bölge Müdürü Fırat Karakaya, ESKER Genel
Müdürü Baran Zahit Türk, TOBB Erzurum Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Kübra
Alioğulları, TOBB Erzurum Genç Girişimciler Kurulu Başkanı ve ETSO Meclis Üyesi
İsmail Suci ile ETSO Genel Sekreteri Osman Ömeroğlu, 55 kişilik istihdam
garantili mesleki eğitim kursu protokolü törenine katıldılar.
Erzurum’daki çağrı merkezi yatırımını 50 personeliyle
faaliyete geçiren CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A. Ş. sonrasında ise
Nitelikli İşgücü Yetiştirme Programı (NİYEP) kapsamında 24 kişilik istihdam
gerçekleştirdi.
Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası’nda (ETSO) bugün gerçekleşen
protokol kapsamında, CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş. ile istihdam
garantili mesleki eğitim kursu çerçevesinde 55 kişilik istihdam sözleşmesi
protokolü imzalandı. Erzurum’da istihdam garantili mesleki eğitim kursu ile yatırım
yapan CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş., müşteri hizmetleri
görevlisi/asistanı adaylarının eğitimlerini tamamlamasıyla çağrı merkezi
yatırımındaki istihdam sayısını 750’ye çıkarmayı hedefliyor.
CCH Erzurum İletişim ve Hizmet Yönetimi A.Ş., Erzurum’daki
çağrı merkezi yatırımıyla İsviçre merkezli ve Avrupa ülkelerindeki global
firmalara da hizmet sunacak. Şirket ayrıca, İngilizce, Almanca, Fransızca ve
İtalyanca bilen müşteri hizmetleri görevlisi/asistan personel istihdamı da
gerçekleştirecek.
Yapılan protokol sonrasında ise CCH Erzurum İletişim ve
Hizmet Yönetimi A. Ş. tarafından Erzurum’da kurulan çağrı merkezinde istihdam
edilecek olan müşteri hizmetleri görevlisi/asistanı adaylarının eğitim
gördükleri Ata Teknokent’teki konferans salonları ve sınıflar ziyaret edildi.